ADMINISTRATIEKANTOOR
Administratiekantoor in Venray voor ondernemers,
ZZP-ers, organisaties, en particulieren
Boekhouding voor ondernemers
Als boekhouder en belastingadviseur verzorgen wij voor een lage prijs en op nauwkeurige wijze uw administratie. Dankzij onze kleine maar efficiënte kantoor, vragen wij lage prijzen in vergelijking met accountants, accountantskantoren en grote boekhoudkantoren voor onze administratieve diensten. Daarom heeft u relatief lage administratiekosten bij ons administratiekantoor. Complete boekhouding / bedrijfsadministratie vooral voor startende ondernemers, middelgrote en kleine bedrijven en de ZZP sector, vanaf € 30 per maand exclusief btw.
Wij kunnen (startende) ondernemers (VOF, ZZP, eenmanszaak, enz.) bijstaan met administratieve zaken zoals: inschrijving bij de Kamer van Koophandel, begeleiding bij opzetten van uw bedrijfsadministratie, de loonadministratie, aangiften van inkomstenbelasting en omzetbelasting, overige btw zaken, facturen, offertes, de jaarrekening, de balans, bezwaarschriften, betalingsregelingen en contact met de belastingdienst.
Uw bonnen worden verwerkt in een boekhoudprogramma waardoor u elk moment uw papieren kan opvragen.
Als u personeel heeft, kunnen we de loonadministratie van het personeel van uw onderneming verzorgen. Ook kunnen we helpen met arbeidsovereenkomsten, loonstroken en andere zaken in verband met loon en salarisadministratie.
Administratiekantoor Fleuren doet niet het werk van de accountant maar dat van de boekhouder. Een accountantskantoor houdt zich vaker bezig met de grotere jaarrekeningen voor de grotere NV’s, BV’s en multinationals. Wij richten ons op het samenstellen van de jaarrekening en diverse administratieve diensten voor midden- en kleine bedrijven, zoals ook eenmanszaken en ZZP-ers.
Wij verwerken al onze administraties met behulp van de software van Cash (www.cash.nl). Hiermee kunnen wij realiseren dat onze relaties vanaf € 10 per maand inzicht hebben in hun eigen administratie en ook nog eens hun eigen facturen kunnen samenstellen. Voorts is het mogelijk om inkoop- en kostennota’s digitaal in te lezen en een bankenkoppeling te maken zodat niemand de gegevens handmatig dient in te voeren, wat natuurlijk een enorme tijdsbesparing geeft en daarmee gepaard gaand: kostenbesparing!!
Fiscale advisering
Voor onze fiscale advisering werken wij nauw samen met Mr. drs. J.R.P.M. Nielen (www.jbnielen.nl) Het grote voordeel van deze samenwerking is dat de expertise uitsluitend wordt ingeroepen als de situatie van de relatie daarom vraagt.
Administratie en belastingadvies voor particulieren
Wij doen de belastingaangifte of de voorlopige aangifte al voor prijzen vanaf € 20. Ook helpen we met wijzigingen of aanvragen voor de zorgverzekering, kinderbijslag, kindgebonden budget, huur-, zorg-, andere toeslagen, brieven, DigiD, BSN (sofinummer) en meer.
Ook met persoonlijke zaken zoals toeslagen (zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderopvangtoeslag en kindgebonden budget), zorgverzekering en kinderbijslag helpen we u graag.
Bij contact met de belastingdienst, gemeente, SVB en overige instanties kunnen wij ook helpen.
Met behulp van onze handige checklist en de vooraf ingevulde gegevens van de belastingdienst kunnen wij snel en efficiënt uw aangifte voor de inkomstenbelasting verzorgen. Dit alles tegen een vooraf bekende prijs zonder allerlei verborgen kosten.. Kom gerust langs voor een vrijblijvende prijsopgave of voor advies.
De algemene leverings- en betalingsvoorwaarden van Administratiekantoor L.J.M. Fleuren zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel in Eindhoven, KvK nr. 17227835. Klik hier om deze te bekijken.
Goede service en kwaliteit vinden wij als uw administrateur belangrijk!
is gevestigd is gevestigd in Leunen aan de Overbroekseweg 3.
Ons boekhoudkantoor is eenvoudig te bereiken.
Wij bevinden ons in een groenrijke omgeving.
Administratiekantoor L.J.M. Fleuren
Binnenkort accepteren wij ook digitaal geld
in de vorm van Nanocoins en Bitcoins als betaalmiddel.